سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام جهادگران خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از اعزام ۱۰۰ جهادگر استان به کشور عراق برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۱۰۰ جهادگر استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین عازم کشور عراق شدند گفت: این جهادگران برای اولین بار برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کشور عراق اعزام شدند.

او افزود: این گروه از جهادگران با عنوان رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ از سوی ستاد اجرای فرمان امام (ره) به صورت رایگان با همکاری بنیاد شهید امور استان اعزام شدند.

موسوی همچنین با اشاره به اعزام ۶۰۰ زائر اولی در خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین حسینی در قالب پویش برکت الحسین اظهار کرد: در این پویش زائر اولی‌ها با با همکاری و تعامل گروه‌های مردمی و جهادی و با اعتبار ۳ میلیارد تومان عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی می‌شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: از این افراد ۱۰۰  زائر اولی آقا واجد شرایط و کم برخوردار دهک یک تا شش هستند که از طریق محلات ۲۰۲۰ با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی می‌شوند.

او تصریح کرد: همچنین ۱۸۸ زائر اولی کم برخوردار با دهک خانوار یک تا پنج که از سوی گروه‌های مردمی و جهادی همکار با ستاد شناسایی شده اند در مناطق محروم استان با کمک هزینه بلاعوض ۳.۵ میلیون تومانی عازم اربعین حسینی می‌شوند.

موسوی گفت: ۲۷۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی هم با بازپرداخت یک ساله به افراد واجد شرایط و زائر اولی شناسایی شده از سوی گروه‌های همکار پرداخت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.