سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه مدیرکل ورزش کرمان از صنایع بزرگ و وظایف شان در قبال ورزشکاران

مدیرکل ورزش کرمان از حمایت بنگاه‌های اقتصادی، صنایع بزرگ و باشگاه‌های این استان در قبال ورزشکاران پارالمپیک گلایه کرد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین بدرقه نمایندگان ورزش استان کرمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، بیگ زاده معاون استاندار، طباطبایی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، اعضای هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان و اصحاب رسانه در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در این مراسم به بیان گزارشی از وضعیت ورزشکاران کرمانی پرداخت و گفت: امروز تلاش این عزیران موجب غرور ملی شده است و خوشبختانه استان کرمان در این زمینه جایگاه خوبی دارد. 

وی به اعزام کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک اشاره کرد و افزود: بر اساس تصمیم شورای برون مرزی، قهرمانان ورزشی کیفی اعزام می‌شوند؛ این درحالیست که اگر گستردگی بیشتری داشته باشد، انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند.

پاریزی تصریح کرد: امروز رقابت‌های المپیک پایان یافت و کاروان ایران با کسب مدال‌های رنگارنگی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

وی به رقابت‌های پارالمپیک و حضور نمایندگان ورزش استان کرمان در این رخداد اشاره کرد و بیان داشت: این رویداد برای کرمان یک مسیر رشدی داشته و این استان تاکنون هیچ افتی در عملکرد ورزشی نداشته است و شاید انتظار می‌رفت که بدرقه قهرمانان کرمانی با اقبال عمومی و باشکوه بیشتری انجام می‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: جای بنگاه‌های اقتصادی و مدیران عامل باشگاه‌های صنعتی در این مراسم خالی است و امروز برای اولین بار حتی یک ریال برای مراسم بدرقه نمایندگان کرمان کمک نگرفتیم و به خاطر آبروی استان، از بودجه‌های داخلی اداره کل ورزش و جوانان تامین شده است.

پاریزی به حضور سعید افروز و شاهرخی مربی وی، علی سینا منشا زاده و سینا ضیغمی نژاد در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اشاره کرد و افزود: اینها چکیده‌های بومی ورزش استان هستند و انتظار بود استانی که امروز در چشم ورزش کشور است، بتواند به فرزندان خود کمک کند.

وی ضمن گلایه از صنایع بزرگ کرمان تصریح کرد: به کرمان به عنوان استانی ورزشی نگاه می‌شود؛ چرا امروز این استان نمی‌تواند به بچه‌های دیار خود خدماتی داشته باشد.

پاریزی بیان داشت: قرارداد برخی از قهرمانان ما بسیار ناچیز است که هنوز هم وصول نکرده‌اند.

وی از رسانه‌ها خواست، خلاء سکوت را در فضای رسانه جبران کنند و در خصوص هدفمند شدن بودجه‌های ورزشی از سوی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی برای مجموعه ورزش استان احقاق حق کنند.

استان کرمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با ۴ نماینده (۳ ورزشکار (سینا منشا زاده تیر و کمان، سینا ضیغمی نژاد شنا و سعید افروز دو و میدانی و پرتاب نیزه) و یک مربی) حضور می‌یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.