آیین بدرقه ایرانمنش مربی کرمانی تیم ملی تنیس روی میز در المپیک پاریس با حضور مسئولان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کرمان برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین بدرقه حمیده ایرانمنش مربی کرمانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان جمهوری اسلامی ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴ که با حضور معاونین و مسئولین ورزش اداره کل ورزش و جوانان و جلال باب دری دبیر هیئت تنیس روی میز استان کرمان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، ابراز امیدواری کرد، عزاداری همه مورد قبول درگاه حق واقع شود و بتوانیم نهایت بهره‌برداری را از فیوضات این ماه پر از برکت داشته باشیم.

وی از ایرانمنش مربی کرمانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان جمهوری اسلامی ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴ به واسطه افتخاری که برای کشور به دست آوردند و درخششی که امروز برگ زرینی برای ورزش استان کرمان است، تشکر و قدردانی کرد.

پاریزی به بیوگرافی این مربی پرافتخار کرمانی اشاره کرد و افزود: وی تحصیل کرده مقطع دکترای تربیت بدنی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

آیین بدرقه مربی کرمانی برای حضور در المپیک پاریس + تصاویر

وی تصریح کرد: جدای از اینکه ورزشکارِ وی برای رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب سهمیه کرده است، برای اولین بار است که یک مربی کرمانی در تاریخ ورزش استان کرمان داریم که می‌تواند در رقابت‌های المپیک حضور پیدا کند و من این موفقیت بزرگ را تبریک می‌گویم.

پاریزی بیان داشت: ورزشکارِ وی نیز پرچمدار کاروان المپیک ایران در این رقابت‌هاست که این هم افتخار بزرگیست.

آیین بدرقه مربی کرمانی برای حضور در المپیک پاریس + تصاویر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد، ورزشکاران ایران بتوانند در این رقابت‌ها خوش بدخشند و در کنار کسب سهمیه، بتوانیم سکو‌هایی را نیز برای ایران داشته باشیم و این موفقیت بتواند زمینه ساز غرور و انگیزه برای جوانان کشورمان باشد.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به آیین بدرقه اشاره کرد و افزود: دوست داشتیم این مراسم با جمعیت بیشتر و در محیط بزرگ‌تری برگزار می‌شد، اما با توجه به ایام محرم محدودیت‌هایی وجود داشت، اما امیدواریم دوستان رسانه‌ای این بدرقه را به خوبی انعکاس دهند تا کام مردم استان از این موفقیت شیرین شود.

آیین بدرقه مربی کرمانی برای حضور در المپیک پاریس + تصاویر

وی تصریح کرد: در اعزام به رقابت‌های المپیک جزو استان‌های متوسط به پایین کشور هستیم و تعداد سهمیه‌هایی که کسب می‌شود، محدود به استان‌های خاصی از کشور است که امیدواریم در کنار حضور مربیان طی سال‌های آینده در این رقابت‌ها، ورزشکارانی هم از کرمان داشته باشیم؛ چرا که قطعاً این امر می‌تواند زمینه ساز توسعه ورزش استان شود.

پاریزی با اشاره به توجه به تنیس روی‌میز در برخی از شهرستان‌های تابعه استان کرمان بیان داشت: خبر‌های خوبی از شهرستان‌ها داریم که توسعه ورزش تنیس‌روی میز را آغاز کرد‌ه‌اند که این نویددهنده روز‌های بهتری برای این رشته در استان است.

آیین بدرقه مربی کرمانی برای حضور در المپیک پاریس + تصاویر

در ادامه، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اهدای گل، لوح و هدیه‌ای از زحمات این مربی شایسته کرمانی قدردانی کرد. 

در پایان نیز، ایرانمنش به عنوان اولین مربی کرمانی حاضر در رقابت‌های المپیک با بدرقه مسئولان از زیر قرآن رد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار