سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام:

قدرت اثرگذاری رسانه‌ها در بیان دستاورد‌های نظام انکارناپذیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به قدرت انکارناپذیر و اثرگذار رسانه‌ها در جامعه، گفت: رسانه‌های استان با همین امکانات محدود خود دستاورد‌های نظام و واقعیت‌های پیشرفت استان را برای مردم تبیین و بازگو کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی‌تبار در دیدار با اعضای تیم رسانه‌ای جام امید استان ایلام، اظهار کرد: بُعد رسانه برای تبیین ارزش‌ها و بیان واقعیت‌های جامعه، در صورت پرهیز از حواشی بسیار قدرتمند است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه اهرم پیش برنده توسعه استان به شمار می‌رود، تصریح کرد: وجود نگاه‌های تنگ‌نظرانه و حزبی برای رسانه‌ها آفت و مانع توسعه استان است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار ادامه داد: یکی از وظایف خطیر رسانه‌های متعهد و دلسوز، انتقاد از عملکرد مسئولان با پرهیز از تخریب و سوگیری‌های شخصی یا حزبی است و رسانه‌ها با ایجاد امیدآفرینی، بیانگر محاسن و دستاورد‌های نظام باشند و مطالبه‌گری مردم و یا نواقص موجود در جامعه را بدور از تخریب بیان کنند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره اربعین حسینی و میزبانی استان ایلام از زائران عتبات عالیات، اضافه کرد: اربعین جلوه‌گر زیبایی‌های بی‌شماری است که باید شکوه و عظمت حماسه بزرگ مردمی اربعین توسط رسانه‌ها به جهان مخابره شود.

برچسب ها: رسانه ، اطلاع رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.