سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی خودروی قاچاق در طبس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۳ هزار و ۹۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان"طبس" خبر داد.

سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان طبس در راستای مبارزه با قااق کالا وارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی"دیهوک" به ۳ دستگاه کامیون که از سمت بندر عباس به طرف استان‌های مرکزی در حال حرکت بودند مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون ها، ۳ هزار و ۹۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی خورو‌های سبک و سنگین قاچاق و همچنین لوازم الکترونیکی خودرو کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال براورد شده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه ۳ دستگاه کامیون توقیف و ۳ نفر متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

سرهنگ دهقان گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.