فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف چهار کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه که از مرز‌های شرقی کشور وارد شده بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری سمند که از مبدا زاهدان به مقصد قوچان در حال حرکت بوده مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی خودرو اقدام کردند که در بازرسی از سواری سمند مقدار چهار کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه که از مرز‌های شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یکدستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی قاینات نیز از کشف پنج هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در بازرسی از ۶ دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حسین رفعتی نژاد گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۶ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان قاینات افزود: مأموران در این خصوص ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی مربوطه معرفی شدند.

وی یادآور شد: برخورد ماموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

برچسب ها: شیشه ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار