سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش‌های کاربران مجازی به کسب مدال نقره المپیک از سوی حسن یزدانی

پهلوانی به رنگ مدال نیست، به غیرت است. حسن یزدانی با بدن مصدوم، برای ایران غیرتمندانه جنگید و دل مردم را شاد کرد. خداقوت پهلوان!

 

مسابقه فینال حسن یزدانی که با مصدومیت دست او به کسب مقام دوم و مدال نقره انجامید با واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران جنگیدن حسن یزدانی تا آخرین لحظات مسابقه را ستودند و این تلاش را ارزشمندتر از هر مدالی دانستند. کاربران از تلاش‌های یزدانی تقدیر کردند و او را از افتخارات ورزش کشور دانستند که در تاریخ کشور و قلب همه مردم ایران جاودانه خواهد ماند. برخی مسئولان نیز در پیام‌های توییتری از یزدانی تقدیر کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 مسعود پزشکیان:
حسن یزدانی، پسر عزیزم، مردانه جنگیدی، دستت طلا. تو «تا پای جان برای ایران» را معنا بخشیدی. کسب مدال المپیک مبارک‌مان باشد. 
 محمدباقر قالیباف:
حسن عزیز، حسن دلاور! تو در قلب ملت ایران جا داری و در پیشگاه مردمی که به عشق آن‌ها تا آخرین نفس می‌جنگی تا همیشه سربلندی. خداقوت پهلوان باغیرت ایران زمین. 
 علیرضا زاکانی:
‏حسن یزدانی با وجود کتف آسیب دیده و با یک دست در فینال المپیک با تمام توان برای سربلندی ایران تا آخر مسابقه مبارزه کرد. او نه تنها در کسب تعداد مدال المپیک به جهان پهلوان تختی رسید، بلکه در ایثار و تلاش مردانه برای وطن نیز همانند آقا تختی عمل کرد. خدا قوت حسن آقا. 
 محسن رضایی:
ویژگی اصلی یک سرباز، جنگیدن برای وطن حتی به بهای به خطر افتادن سلامتی است. حسن یزدانی قهرمان نام آور ایران، این روحیه سربازی را با شجاعت از خود نشان داد. درود بر غیرت حسن عزیز. 
 احمدرضا سازگارنژاد:
‏خدا ۳۰ ثانیه آخر کشتی حسن یزدانی رو برای هیچ‌کس نخواد. میدونی که در شرایط نرمال حریفت احتمالاً به سه دقیقه هم نمیرسه و ۱۰- صفر میشه ولی حالا باید وایسی و فقط نگاهش کنی. لبخند تلخ میزنی برای مردمی که عاشقتن و عاشقشونی ولی هیچ کاری از دستت بر نمیاد. باید تسلیم تقدیر تلخ بشی. 
 محمدحسین پویانفر:
حسن آقا شما خیلی وقته برا مردم ایران قهرمانی. خدا قوت پهلوان دم شما گرم. #حسن_یزدانی
 سیدنظام‌الدین موسوی:
پهلوانی به رنگ مدال نیست، به غیرت است. حسن یزدانی با بدن مصدوم، برای ایران غیرتمندانه جنگید و دل مردم را شاد کرد. خداقوت پهلوان!
 کاربری با نام «آدم»:
دستش مصدوم بود و نقره گرفت و با همین دست مصدوم هم اکثر مسابقه رو جانانه کشتی گرفت. فدای سرت باغیرت؛ درد و بلات تو سر همه وطن‌فروش‌ها. ý#حسن_ یزدانی
 سهیل الامیری:
من ۹ سال کشتی گرفتم، از هفت سالگی تا ۱۶ سالگی رو تشک بودم. کتف آسیب دیده یعنی پایان کشتی، حسن یزدانی با غیرت خودش رو به المپیک رسوند و حالا در کنار آقا تختی با یک طلا و دو نقره به پر افتخار‌ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران تبدیل شد. از شدت گریه می‌لرزم، خدا قوت پهلوان، خسته نباشی دلاور!
 سلمان معماری:
کشتی برای ما فقط ورزش نیست، فرهنگمونه، مرام، ادبیات، دینداری، شخصیت، ایرانمونه! کجا بهت یاد میدن از بخش آسیب دیده حریفت بگذر؟ اسطوره ما، پوریای ولی با باختن پهلوان میشه نه با پیروزی! دنیای غرب چه میفهمه این‌ها رو؟ ý#حسن_ یزدانی عزیزی. 
 علی قلی‌زاده:
جهان پهلوان حسن یزدانی تا پای جان برای ایران ما جنگید، با کتف مصدوم تا فینال رفت و برای ایران افتخار آفرید. زنده باشی پهلوان حسن. ý#پاینده_ایران
 حسام محمودی:
قهرمان تک دست! پر افتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران حسن یزدانی به رکورد آقا تختی رسید. حسن یزدانی با مدال نقره آخرین المپیک خودش رو به پایان رسوند. جهان پهلوان تختی: یک طلا و دو نقره المپیک. جهان پهلوان یزدانی:یک طلا و ۲دونقره المپیک. زنده‌باد ایران. 
 حسام دیدار:
‏حسن یزدانی، مرد باغیرت ایران، اون نقره بیشتر از ۱۰۰ تا طلا به مردم کشورت چسبید، پیروزیت مبارک پهلوان.

منبع: روزنامه جوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.