قهرمان کشتی جهان و المپیک پس از جراحی زانو، این روز‌ها تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده است.

یزدانی: به طلای المپیک توکیو فکر می‌کنمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یزدانی که یکی از امید‌های طلایی کاروان ایران در المپیک توکیو ست، دوره نقاهت خود را پشت سر گذاشته است.

پلنگ مازنی از برنامه تمرینی خود این طور می‌گوید: ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر، دو وعده فیزیوتراپی انجام می دهم که وزنه‌ها فشار کمتری برای بدنم داشته باشد و پا‌هایم را تقویت می کنم. بعداز ظهر‌ها هم در ورزشگاه انقلاب بدنسازی بالاتنه را انجام می دهم.

یزدانی در واکنش به صدرنشینی خود در رتبه بندی وزن ۸۶ کیلوگرم گفت: من به رنگینگ فکر نمی کنم. برای من مهم است که بتوانم در المپیک خوش رنگ‌ترین مدال را بگیرم.

حسین شریفی مربی اختصاصی یزدانی هم درباره‌ وضعیت او گفت: انگیزه‌ حسن برای برگشت به زمین خیلی زیاد است، ولی باید شرایط زانوی این قهرمان بهتر شود.

طلایی کشتی ایران ادامه داد: تا کمتر از ۴ هفته دیگر روی تشک می روم و با توجه به آمادگی بدنم برای حضور در مسابقات تصمیم گرفته خواهد شد.

حسن یزدانی در صورت صلاحدید کادر فنی ۴ ماه دیگر در لهستان برای رقابت با حریفانش روی تشک حاضر خواهد شد.

۶ ماه تا المپیک توکیو فرصت باقی ست و این زمان برای یزدانی و کشتی ایران به شدت سرنوشت ساز است، چرا که کسب دومین طلای المپیک، انتظار کشتی دوستان ایران از اعجوبه کشتی جهان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار