سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنبش نجباء خطاب به مقاومت غزه: هرگز رهایتان نمی‌کنیم

جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین، خطاب به مقاومت غزه اعلام کرد: هرگز رهایتان نمی‌کنیم.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای کشتار هولناک آوارگان پناه‌گرفته در مدرسه "التابعین" غزه توسط ارتش صهیونیستی را به‌ شدت محکوم و اعلام کرد: مقاومت اسلامی پشتیبان اقدامات جهادی رزمندگان دلیر فلسطینی است و به‌هیچ‌وجه از حمایت محاصره‌شدگان مظلوم غزه دست نخواهد کشید.

دکتر «حسین الموسوی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش نُجَباء نیز طی پیامی جداگانه، مسئولیت کامل جنگ و جنایات ضدبشری در غزه را بر عهده واشنگتن دانست و از جهان آزاد خواست که با قدرت برای توقف این قتل‌عام تلاش کند.

شیخ «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی نُجَباء نیز، ضمن تقبیح لاپوشانی جنایت‌های اسرائیل از جانب ساده‌لوحان و دست‌نشاندگان، تصریح کرد: همین‌ها امثال داعش را با آموزه‌های وحشیانه پدید آورده‌اند.

وی تاکید کرد که به آنها می‌گوییم هرچقدر بکشید یا خون بریزید، فلسطین هرگز نمی‌میرد. امت اسلامی زنده است و فلسطین موضوع محوری آن باقی خواهد ماند.

 ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حدود ۲۰۰ شهروند فلسطینی در حال اقامه نماز صبح بودند که هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدرج در غزه اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.