سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام روز خبرنگار غافل نشدن از وظیفه در اوج سختی‌ها است

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین پیام روز خبرنگار غافل نشدن از وظایف خود در اوج سختی‌ها و مشکلات است.

محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در مراسم تقدیر از خبرنگاران گفت: امروز شاهد هستیم که از نقاط مختلف دنیا در مراسم جهانی اربعین حضور می‌یابند و پیش قراول این حرکت جدید، نظام جمهوری اسلامی است.

او افزود: یکی از عوامل مهم در توسعه این مراسم مهم، اصحاب خبر و رسانه بودند که با پوشش سراسری و وسیع با زبان‌ها و گویش‌های مهم آن را به دنیا مخابره کردند.

آقای مظلومی اضافه کرد: با همین دست اقدامات در توسعه و ترویج اربعین با استفاده از رسانه، حالا علی رغم مشکلات مردم حضور می یابند و به یک کابوس برای نظام سلطه تبدیل شده است.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری یادآور شد: پیام روز خبرنگار این است که باید در اوج سختی خبرنگار از وظیفه خود غافل نشود که در این جهت نیز شهدای بسیاری تقدیم شدند.

او انتقال خبر به دور از تعصب را مهم دانست و گفت: ویژگی اصلی یک خبرنگار حق محوری و حق طلبی و حق گویی است که از این رو رهبر انقلاب برای مقام خبرنگاران نقش و جایگاه ویژه‌ای قایل هستند.

محمد طلا مظلومی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص جمع آوری گازهای مشعل در خوزستان توضیح داد: یکی از بحث های کمیسیون انرژی مجلس جمع آوری گازهای مشعل است و وزارت نفت باید به ازای هر روز و هر متر مربع دیر کرد در جمع آوری گازها، ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه شود.

او همچنین از دلایل آلایندگی هوا را همین گازهای مشعل عنوان کرد و گفت: با سوختن گازهای مشعل یکی از سرمایه بزرگ کشور هدر می رود و لازم است بخشی از گازهای مشعل نیز به چاه ها تزریق شوند تا چاه ها توان بالا آوردن نفت را داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.