سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت ۱۴ میلیارد ریالی مرکز نیکوکاری جانان در تجهیز درمانگاه هلیلان

۱۴ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به همت مرکز نیکوکاری جانان به درمانگاه مرکزی شهرستان هلیلان در مراسمی با حضور مسئولان اجرایی ایلام اهداء شد.

رئیس کمیته امداد هلیلان روز شنبه در این آیین با با حضور رئیس و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار هلیلان، اظهار کرد: تجهیزات بیمارستانی و درمانگاهی شامل ضروریات حوزه پزشکی و درمانی بیماران بوده که مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برای تهیه آن‌ها از طرف مرکز نیکوکاری جانان هزینه شده است.

" مجتبی شیروانی" به خدمات موثر مرکز نیکوکاری جانان در هلیلان اشاره کرد و افزود: این مرکز فعال که هم اکنون یک کارگاه تولیدی اشتغال نیز در مرکز هلیلان دارد در طول سال خدمات متنوع و گوناگونی به مددجویان هلیلان ارائه می‌دهد.

فرماندار شهرستان هلیلان هم در این آیین اظهار کرد: با عنایت به مراجعه بیماران از مناطق دوردست هلیلان و نیز شهرستان‌های همجوار، عبور جاده ترانزیتی از این شهرستان، بُعد مسافت با شهرستان‌های همجوار و نبود مرکز درمانی مجهز در این شهرستان، مردم خواستار احداث بیمارستان و تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت سطح این شهرستان هستند.

"کوروش عیوضی" افزود: ظرفیت مرکز نیکوکاری جانان شهرستان هلیلان با مدیریت خانم جلیلیان به عنوان یک بومی دلسوز و خدمتگزار در رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم هلیلان یک پشتوانه محکم برای محرومین این شهرستان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین"سید محمدباقر هاشمی" مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام نیز دغدغه‌های حوزه سلامت شهرستان هلیلان را به حق دانست و گفت: با عنایت به اینکه استان ایلام افتخار میزبانی از زائرین اربعین حسینی را دارد، نیازمند توجه ویژه مسئولین کشوری به حوزه سلامت است.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم‌ پزشکی نیز در این مراسم، بیان کرد: اقدام خیرین حوزه سلامت در تجهیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان امری ماندگار است و اجر اخروی دارد و تلاش می‌کنیم از ظرفیت خیرین در رفع محرومیت‌های این شهرستان بهره بگیریم.

"علی جلیلیان" سرپرست شبکه بهداشت و درمان هلیلان نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: این تجهیزات پزشکی ارزشمند، با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های بیماران، به شبکه بهداشت و درمان هلیلان اهدا شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.