سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۳۱۳ هزار بسته معیشتی و سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۳۱۳ هزار بسته معیشتی و سبد غذایی بین مددجویان زنجانی از ابتدای ماه محرم تاکنون توزیع شد.

روح اله صالحی گفت: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند در طول ماه محرم و صفر توسط کمیته امداد استان مرکزی در حال اجراست.

وی افزود: در این پویش غذای گرم و سبدهای معیشتی با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود.

صالحی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲۹۹ هزار و ۲۷۹ غذای گرم بین مددجویان توزیع شده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۴ هزار و ۲۱۴ بسته معیشتی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: برای توزیع این غذاها و بسته های غذایی ۴۰۳ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال با کمک خیرین هزینه شد.

این مسئول، شمار مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان را ۴۷ هزار نفر بیان کرد و گفت: این تعداد در قالب ۲۵ هزار و ۶۰۰ خانوار در استان زندگی می کنند.

صالحی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار حامی به جمع حامیان ایتام استان افزوده شده است که این تعداد تا پایان سال به بیش از هشت هزار حامی خواهد رسید.

وی، سرانه دریافتی افراد تحت پوشش طرح محسنین در استان را ۱۵۶ میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: این سرانه در متوسط کشوری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.
صالحی افزود: با برنامه ریزی انجام شده سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش کمیته امداد زنجان تا پایان سال به بیش از ۲۴ میلیون ریال خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.