سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل امدادی اورژانس آذربایجان غربی برای زائران اربعین

رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: امسال ۳۴ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد آیین اربعین را در مسیر‌های مختلف استان پوشش می‌دهند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۳۴ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد آیین اربعین را در مسیر‌های مختلف استان پوشش می‌دهند که مقدمات لازم در این خصوص فراهم شده است.

دکتر فرزین رضازاده افزود: از این تعداد، ۳۰ دستگاه آمبولانس سبک، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس است و یک فروند بالگرد نیز برای پوشش امدادی درمانی این مراسم در نظر گرفته شده که در صورت لزوم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: همچنین بخش‌های بهداشت و درمان و اورژانس و همچنین حوزه غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین در سطح استان از آمادگی کامل برخوردار هستند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین آذربایجان غربی ادامه داد: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها، اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری‌های مسری را انجام داده است.

رضازاده گفت: در این خصوص پایگاه‌های مراقبت مرزی معاونت بهداشت در همه پایانه‌ها به صورت شبانه روزی مستقر است.

وی افزود: ۱۲۰ نفر کارشناس اورژانس به صورت مستقیم و ۳۰۰ کارشناس به صورت غیرمستقیم در پشتیبانی امدادی درمانی از آیین اربعین در آذربایجان غربی فعال هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.