سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کروکی برخط به شکل کامل در کشور اجرایی می‌شود+ فیلم

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اکنون کروکی برخط به شکل کامل در کشور اجرایی شده مگر در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت نباشد و مشکلاتی وجود داشته باشد.

علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در بحث کروکی برخط  حوزه سخت افزار به عهده بیمه مرکزی بود و باید تحویل پلیس راهور می‌شود که به طور ۱۰۰ درصدی سرور‌ها و تبلت‌ها تحویل پلیس راهور شده است و از سمت دیگر هم همکاری ۱۰۰ درصدی در استفاده بهینه از تبلت‌ها و پیاده کردن نرم افزار که لازم بود صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: اکنون کروکی برخط به شکل کامل در کشور اجرایی شده مگر در مکان‌هایی که دسترسی به اینترنت نباشد و مشکلاتی وجود داشته باشد که ما ناگزیر باشیم. حدودا کمتر از یک ربع تا ۱۰ دقیقه به صورت PDF و به شکل اطلاعات کروکی به بیمه مرکزی و شرکت‌ها می‌رود و ما اکنون می‌توانیم اقدامات تحلیلی روی داده‌ها را هم انجام دهیم.

استادهاشمی افزود: قسمت بعدی که در شرکت‌ها در حال پیگیری هستیم بحث این است که پرداخت خسارت و ارزیابی خسارت هم در شرکت‌ها به صورت برخط باشد این اقدام شروع شده و چند شرکت به شکل کامل این اقدام را انجام می‌دهند و امیدواریم تا پایان سال فضا را به سمتی ببریم که اگر شرکتی این اقدام را نداشت مردم اصلا سراغ آن نروند.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.