سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه نخست شرکت شهرک‌های صنعتی قم در توانمندسازی صنایع

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از رتبه نخست شرکت شهرک‌های صنعتی استان در توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در بین ۳۱ استان کشور خبر داد.

وحید آشتیانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با توجه به ارتقاء و توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در بین ۳۱ استان کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

 وی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد صنایع استان در مقیاس کوچک و متوسط هستند،افزود:۲۰۰۶ واحد بهره‌بردار با ایجاد اشتغال برای ۵۷ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی قم به تولید محصولات مورد نیاز مردم مشغول هستند.

آشتیانی گفت:بخش صنعت قم مصداق بارز مشارکت مردم در حوزه اقتصاد است و تقریبا تمام واحد‌های تولیدی استان به صورت غیر دولتی و توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند.

وی عنوان کرد:بر اساس نظر کارشناسی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به صورت پایلوت و برای نخستین بار در کشور نمایندگی استانی این صندوق به کلینیک کسب و کار شهرک صنعتی شکوهیه واگذار شد تا تمامی فرایند‌های ارائه خدمات مالی و اعتباری صندوق ضمانت سرمایه گذاری توسط این کلینیک خصوصی مشاوره‌ صنعتی، بررسی و ارائه خدمات شوند.

وی افزود:شهرک الغدیر در مجاورت استان تهران با ۸۶۰ هکتار و شهرک آی تی برای سرمایه گذاری در احداث نیروگاه‌های خورشیدی، CHP و ... آماده واگذاری زمین به متقاضیان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.