سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مهاباد:

مساله فلسطین تنها مربوط به ساکنان غزه نیست

امام جمعه مهاباد گفت: مساله فلسطین تنها مربوط به ساکنان غزه نیست بلکه مساله تمام مسلمانان جهان و محور اتحاد مسلمانان است.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت: ساله فلسطین تنها مربوط به ساکنان غزه نیست بلکه مساله تمام مسلمانان جهان و محور اتحاد مسلمانان است.

وی اضافه کرد: این رهبر سیاسی جنبش فلسطین در طول ساله‌های پر برکت عمرش، زندان، آوارگی و تبعید را تحمل کرد و سرانجام جان خود را در راه دفاع از سرزمین فلسطین فدا کرد.

امام جمعه مهاباد در ادامه گفت: به شهادت‌رساندن این مبارز و آزادی خواه نستوه، در حالی که مهمان مراسم رئیس‌جمهور ایران برای مراسم تحلیف بود، طبق هیج قانون بین المللی قابل قبول نیست و سکوت جامعه جهانی در این خصوص بسیار جانب‌دارانه است.

وی با اشاره به اینکه شهادت اسماعیل هنیه موضوع مبارزه مردم فلسطین را وارد مرحله جدیدی کرد، اظهار کرد: این اتفاق ناگوار در سطح جان بسیار کم اتفاق می‌افتد و سایر کشور‌های غربی به جای محکوم کردن آن، از ایران می‌خواهند خویشتن‌داری از خود نشان دهد.

وی اضافه کرد: در هفته جاری کشورمان شاهد یکی از رویداد‌های مهمی سیاسی خود و برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رییس جمهور منتخب مردم و با حضور مهمانان داخلی و خارجی بود.

امام جمعه مهاباد گفت: وقتی کشور روسیه با اکراین وارد جنگ شد، تمامی کشور‌های غربی با سلاح و مهمات از اکراین حمایت کرد، اما در مورد حوادث غزه و کشته شدن مسلمانان فلسطینی، غرب بدون توجه برحق بودن مبارزه مردم فلسطین از رژیم اشغالگر قدس حمایت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.