سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۱۱۱ نفر در انتخابات مجمع جمعیت هلال‌احمر

مدیرعامل و رئیس ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: ۱۱۱ نفر در این دوره از انتحابات کاندید شدند که از این تعداد ۸۷ نفر نامزد شورای اجرایی و ۲۴ نفر نامزد بازرس انتخابات مجامع هستند.

محمدعلی کاوسی با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر استان، گفت: انتخابات امروز جمعه ۱۹ مردادماه همزمان با سراسر کشور در تمامی شعب هلال‌احمر استان برگزار می‌شود. 

وی از عموم اعضای واجد شرایط رای‌دهی برای شرکت در انتخابات هلال احمر دعوت کرد تا با حضور پرشور و اثرگذار خود در ماموریت‌های انسان دوستانه و ارزشمند این نهاد مردمی، نقش آفرینی کنند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تعداد کل واجدین شرایط شرکت در این انتخابات در استان را ۲۰ هزار و ۳۲۰ نفر اعلام کرد.

کاوسی بیان کرد: ۱۱۱ نفر در این دوره از انتحابات کاندید شدند که از این تعداد ۸۷ نفر نامزد شورای اجرایی و ۲۴ نفر نامزد بازرس انتخابات مجامع هستند. 

وی خاطرنشان کرد: در هر شهرستان پنج نفر شامل چهار نفر عضو هیئت اجرایی و یک نفر بازرس منتخب می‌شود. 

رئیس ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد؛ انتخابات مجامع هلال احمر، هر ۴ سال یک بار در تمامی مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها: هلال احمر ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.