سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارز ترجیحی در زمان برداشت محصولات کشاورزی برداشته شود

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خصوص ارز ترجیحی که مشمول برنج وارداتی می‌شود، گفت: در این‌خصوص نامه‌ای از سوی نمایندگان فراکسیون شمال کشور خطاب به رئیس‌جمهور تنظیم و پیشنهاد شد که ارز ترجیحی در زمان برداشت محصولات کشاورزی برداشته شود.

ولی داداشی نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌های این شهرستان اظهار کرد: در طول مدت نمایندگی مجلس چه در دوره دهم و چه اکنون تا به حال از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده و در همه حال برای خبرنگاران ارزش قائل بوده‌ام بااینکه در بعضی موارد توهین‌های به شخص بنده صورت گرفته است.

وی نشست‌های پرسش و پاسخ فصلی با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی را مفید دانست و گفت: قرار است هر سه ماه یک بار خبرنگاران خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی جلسات پرسش و پاسخ تشکیل شود تا مشکلات شهرستان با قلم شما خبرنگاران و پی‌گیری‌های بنده مرتفع شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز ترجیحی که مشمول برنج وارداتی می‌شود، بیان کرد: در این‌ خصوص نامه‌ای از سوی نمایندگان فراکسیون شمال کشور خطاب به رئیس‌جمهور تنظیم شد که پیشنهاد نمایندگان عضو فراکسیون فوق این بود که ارز ترجیحی در زمان برداشت محصولات کشاورزی برداشته شود.

نائب‌ رئیس فراکسیون نمایندگان شمال کشور با بیان اینکه وجود ارز ترجیحی و واردات برنج از کشورهای همسایه برای منابع ملی کشور و کشاورزان یک تهدید جدی محسوب می‌شود، گفت: دلیل تغییر کاربری اراضی کشاورزی طی سال‌های اخیر وجود ارز ترجیحی برای برنج‌های وارداتی است و وظیفه بنده دفاع از حق کشاورزان است.

سخنگوی کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخصوص کابینه دولت چهاردهم اصل و بنا این است که با دولت نهایت همکاری را داشته باشیم، افزود: بعد از مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور بالاترین مقام کشور محسوب می‌شود و ما باید دست او را باز بگذاریم تا در پیشبرد اهداف کشور موفق باشد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که برای کابینه دولت چهاردهم از سوی شورای راهبردی جهت کسب رأی اعتماد به مجلس تعرفه شده‌اند باید کاربلد بوده و از سلامت اداری برخوردار باشند، گفت: مگر اینکه برای نمایندگان مجلس یقین حاصل شود که شخص معرفی‌شده ناکارآمد است که دراین‌ صورت به رئیس‌جمهور در انتخاب وزیر کارآمد کمک می‌شود.

داداشی با بیان اینکه شهرستان آستارا از دیرباز با مشکل آب شرب مواجه است، تصریح کرد: در دوره دهم طرح احداث سد لاستیکی روی رودخانه ملاهادی خانه‌های آسیاب را کلنگ‌زنی کردیم که اگر این سد در طول این مدت رها نمی‌شد باید در سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسید که متأسفانه این مهم محقق نشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.