سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان آغاز عملیات اجرایی ۲ بیمارستان کنگان و عسلویه مشخص شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان و ۱۱۰ تختخوابی عسلویه همزمان با هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

حسن ملکی زاده اظهار کرد: مرکزهای جامع سلامت چغادک، گورگ سادات، کلمه، رودفاریاب، بنک و پایگاه سلامت منطقه جم همزمان با هفته دولت به افتتاح می‌رسند.

وی بیان کرد: در این هفته همچنین پانسیون ۱۲ تختخوابه بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر و اورژانس جاده ای چاه مبارک شهرستان عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته به صورت خاص و خارج از اعتبارات مصوب، با حمایت ویژه استاندار بوشهر اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به خرید تجهیزات پزشکی اختصاص پیدا کرد که یکی از موارد شاخص آن دستگاه‌های ماموگرافی و آنژیوگرافی بیمارستان قلب است که در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ملکی زاده ادامه داد: همچنین برای نخستین بار در استان دستگاه نمونه‌برداری از سیستم گوارش خریداری و بزودی راه‌اندازی می‌شود تا دیگر هم استانی برای دریافت این خدمت نیازی به مراجعه به استان‌های همجوار نداشته باشند.

وی افزود: در هفته دولت امسال همچنین دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس در بوشهر و دستگاه لاپراسکوپی بیمارستان شهید گنجی برازجان به افتتاح می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: سازه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان کنگان نیز در حال احداث است و تا هفته دولت شرایط برای نصب و راه اندازی این دستگاه فراهم می‎‌شود.

وی افزود: در بیمارستان گناوه نیز دستگاه سی تی اسکن نصب شده و اکنون در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

ملکی زاده اظهار کرد: دستگاه سنگ شکن نیز خریداری تا پایان مردادماه امسال نصب و همچنین ۲ پمپ قلب به عنوان دستگاه تاثیرگذار در عمل قلب و کیفیت آن بزودی راه‌اندازی می‌شود که برای هر کدام از این دستگاه‌ها ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: دستگاه رادیوتراپی با یک تکنولوژی پیشرفته و با یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خریداری شده که با توجه با داشتن یک ساختمان ویژه عملیات اجرایی آن در بوشهر آغاز می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.