رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در دفاع از حقوق مردم و احداث بیمارستان قلب در محل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) سابق میدان را ترک نخواهیم کرد.

دکتر حسن ملکی زاده در مراسم گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دیلم با بیان اینکه احداث بیمارستان قلب بوشهر حق مسلم مردم است، عنوان کرد: در رابطه با احداث بیمارستان قلب بوشهر، از جانب استاندار محترم تلاش‌های بسیاری شده و توافق‌نامه‌ها نیز به امضا رسیده و خیرین محترم هم پای‌کار بوده ولی متأسفانه هنوز زمین مهیا نشده است.

ملکی زاده خاطرنشان کرد: در رابطه با احداث بیمارستان قلب بوشهر در محل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) سابق، مخالفت‌هایی وجود دارد، اما ما در این زمینه پیگیری‌های لازم را ادامه خواهیم داد و در دفاع از حقوق مردم برای احداث بیمارستان در این مکان کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از حمایت‌های استاندار، مدیرکل دادگستری و سایر مسئولان استان در این زمینه قدردانی کرد.

ملکی زاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه خدمات سلامت، از لحاظ زیرساخت‌ها، تجهیزات پزشکی و همچنین نیرو‌های تخصصی که در واقع اساس خدمات‌رسانی هستند، پیشرو است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تأسیسات برق بیمارستان دیلم یکی از پروژه‌های مهم مورد نیاز حوزه درمان طی سال‌ها معلق مانده بود که امروز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی اضافه کرد: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان دیلم یکی از پروژه‌های حائز اهمیت بوده که از لحاظ زیست‌محیطی نیز دارای اهمیت بالایی بوده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

ملکی زاده بیان کرد: تمام تلاش ما این است که با تقویت سیستم بهداشت و درمان در بخش زیرساخت‌ها، تجهیزات، متخصصین و کارشناسان، مسیر را جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم فراهم نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.