سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط مستقیم تهران - نجف با ظرفیت ۵۰ صندلی راه اندازی شد

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری از راه اندازی خط مستقیم تهران نجف همزمان با واردات ۴۰۰ دستگاه اتوبوس ۵۰ نفره برای جابه جایی زائران اربعین خبر داد.

جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری ازورود هزار دستگاه اتوبوس عراقی برای جابه جایی زائران  اربعین در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: در استان تهران 400 دستگاه اتوبوس توسط یک شرکت وارد شده است که از هفته گذشته همزمان با آغاز پیش فروش بلیت های اتوبوس برای مرز های شش گانه پیش فروش بلیت اتوبوس های عراقی هم شروع شده است.

وی ادامه داد:  ظرفیت این اتوبوس های عراقی دوبرابر اتوبوس های ایرانی است و طبق رایزنی های که صورت گرفته عبور و مرور این اتوبوس ها بسیار تسهیل شده و همانند سایر اتوبوس ها  معطلی در پایانه های مرزی ندارند و به راحتی به صورت یکسره تا نجف مسافران را جابه جا میکنند.

او بیان کرد: اتوبوس های عراقی عمر 5ساله دارند و از لحاظ فنی و ساختاری اتوبوس های با کیفیت هستند که سال گذشته تجربه زائران برای جابه جایی این اتوبوس ها بسیار خوب بوده و امسال هم با رایزنی های که صورت گرفته برای جابه جایی بخشی از زائران اربعین 400 دستگاه در تهران و چند صد دستگاه هم در شهرهای مختلف از جمله قم ، اصفهان ،مشهد ،ساری و ... وارد شده است.

هدایتی اظها رکرد:  ورود این اتوبوس ها خود نقش بسیار موثری در کاهش حجم ترافیک در پایانه های مرزی و تسهیل در تردد زائران داشته باشد. همچنین نرخی که برای جابه جایی زائران از تهران گذاشته شده است 2میلیون و 600 هزار تومان است که در شهرهای مختلف با توجه به طول مسافت کمتر و یا بیشتر خواهد بود.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، ترانزیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.