سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری در بیمارستان هفتم تیر، دستگیری در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پنج متهم به درگیری و تخریب بیمارستان هفتم تیر شهرری با تلاش ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" گفت: درپی اعلام درگیری منجر به ضرب و جرح در بیمارستان هفت تیر شهرری ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز درمانی و برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان شد.

رئیس پلیس شهرستان ری اعلام داشت: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و در نهایت مشخصات پنج متهم که عامل اصلی درگیری بودند شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های عملیات به محل اختفاء متهمان در جنوب تهران اعزام شدند و در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجارشکن با رفتار‌های قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.