سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین از زنجان در سامانه سماح ثبت نام کردند

رئیس حج و زیارت استان زنجان گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۳۳ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از این استان در سامانه ثبت نام کرده و متقاضی اعزام شده‌اند.

رحیم شکری رئیس حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۱۹ هزار و ۳۳ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از این استان در سامانه ثبت نام کرده و متقاضی اعزام شده‌اند گفت: از مجموع ثبت نامی ها در این سامانه ۱۸ هزار و ۷۷۰ نفر با واریز وجه، ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

وی شمار گروههای اعزامی به کربلای معلا از این استان را ۱۲ هزار و ۱۱۳ گروه بیان کرد و اظهار داشت: ۱۰۹ گروه نیز تاکنون انصراف خود را اعلام کرده اند.

شکری، مرز مهران را در اولویت برنامه ریزان این سفر برای خروج زائران بیان و تصریح کرد: بیش از ۱۶ هزار و ۳۴۶ نفر خروج از مرز مهران، یک هزار و ۹۴۸ نفر خروج از مرز خسروی و ۲۰۸ نفر نیز برای سفر هوایی به کربلای معلا اعلام آمادگی کرده اند.

وی یادآور شد: ۱۴۰ نفر نیز مرز باشماق، ۳۷ نفر مرز شلمچه، ۳۰ نفر مرز تمرچین و ۱۳ نفر نیز مرز چذابه را برای خروج از کشور و شرکت در مراسم اربعین انتخاب کرده اند.

شکری با تاکید بر اینکه علاقه مندان به شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: برخورداری از خدمات بهتر، پوشش بیمه و ارز اربعین از مزیت های ثبت نام در این سامانه برای اعزام است.

وی تصریح کرد: از زائران اربعین برای ثبت نام در سامانه سماح هزینه ای دریافت نمی شود و تنها پرداخت هزینه بیمه که در سه سطح تعریف شده بر عهده زائران است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.