سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی بیش از ۲۷۹ هزار مشترک برق فارس از پاداش مدیریت مصرف

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: از آغاز خرداد تا پایان تیرماه سال جاری، بیش از ۸۵۶ هزار صورتحساب برق مصرفی برای مشترکان بخش خانگی این شرکت صادر شده است که از این میزان حدود ۲۷۹ هزار مشترک، مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.

علیرضا اسکندری در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس، ارزش ریالی این پاداش‌ها را بیش از۷۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مبلغ این پاداش‌ها در قبوض مشترکان درج شده و مشمولین می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «برق من»، به طور دقیق از میزان پاداش‌های تخصیص یافته مطلع شوند.

او، تعداد مشترکان خانگی استان را بیش از ۸۵۰ هزار مشترک عنوان کرد و افزود: این بخش از مشترکان حدود۴۰ درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می‌دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تنظیم دمای کولر گازی و سیستم‌های سرمایشی برروی ۲۴ درجه (دمای آسایش)، نصب سایه‌بان بر روی کولر‌های آبی و کندانسور کولر‌های گازی، عایق کاری کانال و تعویض پوشال کولر آبی، استفاده از دور کند کولر آبی، از برق کشیدن لوازم برقی بعد از استفاده از آنها، استفاده از لامپ‌های فوق کم مصرف LED، استفاده از نور طبیعی در روز، توجه به برچسب انرژی در هنگام خرید لوازم برقی، موکول کردن استفاده از لوازم برقی پرمصرف مثل اتو، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و ... به ساعت‌های خارج از اوج بار که ساعت اوج مصرف (۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر) و از (۲۰ تا ۲۳ شب) است، را از جمله راهکار‌های مصرف بهینه برق برشمرد که شهروندان می‌توانند با به‌کار بستن آنان ضمن رایگان شدن قبض برق مصرفی، احتمال برنده شدن خود را در قرعه کشی صد‌ها خودرو سواری و هزاران کمک هزینه خرید لوازم الکتریکی و برقی خانگی افزایش دهند.

اسکندری، کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق خانگی را هدف اصلی پویش «با انرژی» عنوان کرد و گفت: همه مردم می‌توانند با ثبت‌نام در این پویش و کاهش مصرف برق خود، در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، سهمیه قطعی خودرو‌های استان تا پایان تابستان سال جاری را ۶ دستگاه خودرو اعلام کرد و یادآور شد: در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر در مقایسه با سایر استان‌های کشور، سهم مشترکان خانگی شهرستان‌های استان فارس در هر ماه از جایزه بزرگ (خودرو) افزایش خواهد داشت.

او، روش‌های دریافت اپلیکیشن «با انرژی» را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و یا برقراری تماس با سامانه۰۹۱۲۹۹۹۷۵معرفی کرد و افزود: بعد از نصب اپلیکیشن «با انرژی» راهکار‌های مصرف بهینه برق و معرفی وسایل پرمصرف برقی از طریق اپلیکیشن به مشترکان قابل ارائه خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.