انعقاد بیش از ۲۷ هزار تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با مشترکان کشاورزی فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: به منظور بهره‌مندی از همکاری مشترکان کشاورزی در مدیریت پیک بار تابستان سال جاری، تعداد ۲۷هزار و ۲۹۹ تفاهم‌نامه همکاری با این گروه از مشترکان منعقد شده است.

حمیدرضا کریمی‌فرد در نشست شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: تنها ۲.۹ درصد از تعداد کل مشترکان برق در استان را مشترکان کشاورزی تشکیل می‌دهند، اما این مشترکان حدود ۴۰ درصد مصرف انرژی برق را به خود اختصاص داده‌اند.

او افزود: درحال حاضر بیش از۳۰ هزار انشعاب برق کشاورزی در محدوده تحت مدیریت توزیع برق استان فارس وجود دارد که مشارکت آنان در عبور موفق از پیک مصرف برق در ایام تابستان بسیار موثر است.

کریمی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مشوق‌های بخش کشاورزی نیز بیان کرد: کشاورزانی که از ابتدای خرداد تا ۳۱ شهریورماه در ساعات اوج بار (از ساعت ۱۱ الی ۱۶) اقدام به خاموش کردن پمپ چاه‌های کشاورزی خود نمایند، از مزیت ۱۹ ساعت برق رایگان بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح‌های تشویقی همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان سال ۱۴۰۲ گفت: سال قبل بیش از ۲۳هزار مشترک برق کشاورزی فارس، در طرح‌های کاهش مصرف برق تابستان مشارکت داشتند و برای قدردانی از آنان بیش از ۱۳۴ میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.

او تصریح کرد: برای سال جاری وزارت نیرو سیاست‌های تشویقی را برای اعمال برنامه‌های مدیریت مصرف کلیه مشترکان اعم از مشترکان خانگی و تجاری در ماه‌های گرم سال پیش‌بینی کرده است که بی شک همکاری تمامی مشترکان از جمله بخش کشاورزی در جهت موفق شدن هر چه بیشتر این سیاست‌ها و کاهش پیک بار تابستان مفید و موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار