سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده روی جامادگان اربعین در اصفهان برگزار می‌شود

آیین بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان الی اصحاب الحسین (ع) در روز اربعین در اصفهان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ ایجاد زیرساخت‌های لازم و تسهیلگری برای حضور مردم و برپایی موکب‌ها در طول مسیر‌های منتهی به گلستان شهدا از مهم‌ترین اقدامات ستاد مردمی الی اصحاب الحسین (ع) است.

همانند سال گذشته برای ساماندهی بهتر خدمات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم جاماندگان اربعین حسینی، درگاه اینترنتی www.jamandehisf.ir در دسترس هیئات مذهبی، گروه‌های فرهنگی اجتماعی و همه مشتاقان خدمت خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت برپایی موکب‌های پذیرایی و فرهنگی در طول مسیر و ثبت موکب خود تا روز سه شنبه ۲۳ مردادماه به این سایت مراجعه کرده و با ثبت درخواست، در سامانه ثبت نام کنند. پس از بررسی و شناسایی ظرفیت‌های مورد نیاز، به گروه‌ها برای برنامه‌ریزی بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

در این رویداد بزرگ محبین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین به صورت خانوادگی و با پای پیاده از درب منازل، مساجد، حسینیه‌ها و… به سمت گلستان شهدا حرکت خواهند کرد.

دو مسیر منتهی به گلستان شهدا از مبدا چهارراه نورباران و میدان آزادی محل برپایی مواکب جهت پذیرایی از زائران است.
زمان پیاده‌روی مردمی از دو مسیر به سمت گلستان شهدا از طلوع آفتاب تا اذان ظهر در نظر گرفته شده‌است.
همچنین در روز اربعین در گلستان شهدا از طلوع آفتاب تا اذان ظهر، هر یک ساعت ویژه‌برنامه سخنرانی به همراه قرائت زیارت اربعین و مداحی در نظر گرفته شده است.
سال گذشته ۱۵۰ موکب مردمی در مسیر‌ها و گلستان شهدا برپا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.