سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح پیگیری مشکلات مردمی از زبان نماینده زرند و کوهبنان

نماینده مردم زرند و کوهبنان با تأکید بر اینکه با تمام توان پیگیر رفع مشکلات مردم در حوزه انتخابیه خود هستم، به تشریح پیگیری های اخیر خود برای رفع مشکلات مردمی پرداخت.

 همتی نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به دیدار خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در دیداری که با وزیر نیرو داشتیم، مشکلات مختلف حوزه انتخابیه را به سمع و نظر ایشان رساندیم.

 وی، پیگیری احداث فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی مهتاب کویر، پیگیری رفع موانع قانونی اخذ مجوز دهیاری‌ها برای سرمایه گذاری در نیروگاه پنل خورشیدی که می تواند کمک شایانی در راستای حل مشکل قطعی برق چاه‌های کشاورزی باشد، را برخی از این مطالبات عنوان کرد.

 همتی افزود: یکی از مواردی که به صورت تخصصی انجام شد، پیگیری تغییر الگوی مصرف برق شهرستان زرند با توجه به تغییر اقلیمی و گرمای شدید بود که سبب افزایش مبلغ فیش برق مردم شهرستان زرند و بروز مشکلات زیادی شده بود و موضوع بعدی پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهرستان زرند بود که انجام شد.

نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با تمام توان پیگیر رفع مشکلات مردم در حوزه انتخابیه خود هستیم، ابراز امیدواری کرد، در آینده ای نزدیک، با توجه به اینکه در کمیسیون انژری مجلس حضور دارد، بتواند در حل مشکلات قدم‌های مثبتی بردارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.