سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله موشکی و پهپادی حزب الله به منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی (حزب الله) لبنان، مواضع صهیونیست‌ها را در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف حمله موشکی و راکتی قرار داد.

 رسانه‌های عربی گزارش دادند، حزب الله لبنان اعلام کرد مواضع نظامیان اشغالگر در منطقه الزاعوره را با چندین پهپاد مورد حمله قرار داد که این امر به وارد آمدن خسارت جانی قطعی به نظامیان این رژیم منجر شد.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد حزب الله لبنان چندین موشک به شهر اشغالی صفد و مناطق اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد که شماری از موشک‌های مذکور توسط ارتش اشغالگر رهگیری شد.

این شبکه تاکید کرد که رزمندگان حزب الله، پایگاه نظامیان اشغالگر در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف قرار دادند.

منابع خبری امروز سه‌شنبه از پرواز پهپاد‌های انتحاری حزب‌الله در آسمان شمال فلسطین اشغالی و حملات موشکی و پهپادی به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

روز گذشته نیز، منابع رژیم صهیونیستی از پرواز پهپاد‌های انتحاری حزب‌الله بر فراز منطقه الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی و حمله موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان به مواضع صهیونیست‌ها خبر دادند.

برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند که صدای انفجار و آژِیر خطر از جمله در شهر‌های حیفا، نهاریا و شهرک صهیونیست‌نشین شلومی شنیده شده است.

این منابع افزودند که پهپاد‌های انتحاری به یک دستگاه خودرو و یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر نهاریا اصابت کرده و تعدادی صهیونیست زخمی شدند.

در پی این حمله پهپادی، آتش سوزی و دود غلیظی برفراز پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی مشاهده شده است.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، دستکم پنج صهیونیست در منطقه الجلیل غربی در نتیجه این حملات به شدت زخمی شدند که وضعیت یک نفر از آنها وخیم است.

همزمان حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با پهپاد‌های انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان «ایگوز ۶۲۱» در مرکز نظامی «شراغا» در شمال شهر عکا را هدف قرار داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.