حزب‌الله اگر یک‌ماه، مثل دیروز و دیشب بزند از صهیونیست‌ها چیزی باقی نمی‌ماند. کشته شدن برای آنان اصلاً قابل تحمل نیست و دچار فروپاشی ذهنی می‌شوند.

حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به یکی از پادگان‌های رژیم صهیونیستی با موفقیت انجام شد و ده‌ها سرباز رژیم خبیث کشته و زخمی شدند. این حمله با موجی از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این حمله را بازسازی فوری ساختار حزب‌الله لبنان و آغاز موج جدیدی از حملات دفاعی حزب‌الله دانستند. کاربران همچنین بر تداوم این حملات تأکید کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 محسن رضایی:
حزب‌الله پس از مواجهه با موجی از ترورها، سازمان رزمی خود را ترمیم کرده است. اکنون ماشین جنگی ‎حزب‌الله راه افتاده و روز‌های سختی در انتظار صهیونیست‌ها است. ‎#حزب_الله

 علی چاهخوزاده:
سید مقاومت گفته بود کمی بخندید که بسیار گریه خواهید کرد، حزب‌الله ۱۱۰تروریست صهیونیست را در حملات متعدد به هلاکت رساند، آخرین آن حمله پهپادی به پایگاه تیپ گولانی است. 

 وحید یامین‌پور:
کاری که حزب‌الله با عملیات پهپادیش انجام داد به گفته اسرائیلی‌ها سخت‌ترین حادثه در یک سال جنگ بوده. تیپ گولانی رو نه در نقطه تماس که در مرز شمالی سرزمین‌های اشغالی در خود حیفا هدف قرار داده. به گفته کانال ۱۲ رژیم تا الان ۱۵ نظامی به هلاکت رسیدن و چندبرابرش زخمی. بیش باد. 

 علیرضا تقوی‌نیا:
عملیات اصابت پهپادی حزب الله به پایگاه تیپ گولانی در حیفا یک شاهکار است، زیرا ۱) کار اطلاعاتی دقیقی انجام شد؛ ۲) پهپاد با موفقیت از سد گنبد آهنین عبور کرد و هدف را منهدم ساخت و ۳) دقت اصابت و قدرت تخریب بسیار بالا بود. 

 حسین پاک:
بیش از یکصد کشته و زخمی در تسویه حساب اولیه حزب خدا با نیرو‌های ویژه ارتش رژیم موقت در جنوب حیفا در نتیجه یک حمله ترکیبی موشکی و پهپادی؛ انگشت اشاره سید از بهشت بالا رفت. 

 عبدالله گنجی:
حزب‌الله اگر یک‌ماه، مثل دیروز و دیشب بزند از صهیونیست‌ها چیزی باقی نمی‌ماند. کشته شدن برای آنان اصلاً قابل تحمل نیست و دچار فروپاشی ذهنی می‌شوند. 

 سیدنظام‌الدین موسوی:
حزب‌الله لبنان با رقم زدن ۳۲ عملیات نظامی مختلف در مرز‌ها و درون سرزمین‌های اشغالی و نیز گرفتن تلفاتی حدود ۱۰۰ کشته و زخمی از نظامیان صهیونیست، رکورد جدیدی برای خود ثبت کرد. بله! به تعبیر خمینی کبیر با رفتن یک خدمتگزار، خللی در اراده پولادین حزب‌الله ایجاد نمی‌شود. 

 علی تهرانی مقدم:
در وضعیت فعلی اسقاطیل بنگرید و دقت کنید حزب‌الله هنوز انتقام خون رهبر شهیدش سید حسن را نگرفته و حتی نیرو‌های ویژه رضوان را هم به معرکه جنوب اعزام نکرده و از نسل بالستیک‌ها هم کلی سورپرایز داره که هنوز رژیم صهیونی نوش جان نکرده. 

 علی قلهکی:
عملیات موفق پهپادی حزب‌الله علیه رژیم آن هم بعد از دو حمله دیوانه‌وار اسرائیل با ده‌ها تُن بمب سنگرشکن به کادر فرماندهان عالی حزب‌الله و شهادت حسن نصرالله، نشان از بازیابی نسبتا خوب این نیرو دارد. ضربات سهمگینی که حزب‌الله در یک‌ماه اخیر دریافت کرده، برای فروپاشی ارتش‌های کلاسیک بزرگ کافی بود ولی نه تنها حزب‌الله تسلیم نشد بلکه پلکانی در حال افزایش سطح ضربه به اسرائیل است!

 مینا رشیدی:
تو روزایی که امریکا و سگ هارش از سامانه تاد ضد بالستیک رونمایی میکنن، حزب‌الله خیلی راحت با یه پهپاد میاد و سگ کشی راه میندازه! شگفتانه‌ها شروع شده، عجله نکنید. یواش یواش.

 علی خضریان:
حزب‌الله لبنان ضمن ثبت رکورد ۳۸عملیات نظامی علیه اهداف صهیونیستی شامل شلیک موشک، پهپاد‌ها و گلوله‌های توپخانه‌ای در یک روز، موفق شد در عملیاتی ترکیبی و با فریب سامانه‌های پدافندی، مقر تیپ نیرو‌های ویژه گولانی در حیفا را با بهره‌گیری از پهپاد مورد هدف قرار دهد. 

 روزبه علمداری:
مهم‌ترین حمله پهپادی حزب‌الله لبنان با اصابت دقیق یک پهپاد به سالن غذاخوری نظامیان اشغالگر در حیفا رقم خورد. این حمله تاکنون ده‌ها کشته و مجروح به جا گذاشته است. شهید نصرالله وعده داده بود: «کمی بخندید که زیاد گریه خواهید کرد.»

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
دورود بر حزب الله شجاع
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۴۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
اگر حزب الله ۵تا عملیات مثل این انجام بدهد رژیم کودک کش اسرائیل به التماس خواهد افتاد انشالله
آخرین اخبار