سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل هفت هزار پرونده پرداخت تسهیلات ضروری و اشتغالزا در خوزستان

مدیر صندوق کار آفرینی امید خوزستان از تشکیل هفت هزار پرونده و پرداخت بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات در دولت سیزدهم خبر داد.

عبدالجلیل دیناروند مدیر صندوق کار آفرینی امید خوزستان گفت: صندوق کارآفرینی امید در بخش تسهیلات پرداختی در دوران خدمت دولت سیزدهم از ابتدا تا تحویل دولت جدید، جمعا ۶ هزار و ۹۵۶ پرونده به ارزش ۶ هزار ۸۱۰ میلیون ریال تشکیل داده که این پرونده ها در حوزه کشاورزی،طرح‌های اشتغال خدماتی،حوزه اشتغال صنعت و حوزه ضروری و رفاهی بوده است.

او ادامه: همچنین تفاهم نامه های منعقد شده در سه سال اخیر، ۱۶ مورد در سطح استان بوده و در حال اجرا است که از این تعداد، هشت مورد تبصره ۱۸ و ابلاغیه دولت و مابقی درون استانی است.

دیناروند افزود: سه تفاهم‌نامه نیز در سال جاری از محل کمک‌های فنی،اعتباری برنامه و بودجه برای شهرستانهای لالی ، اندیکا، مسجدسلیمان و هفتکل امضا شده و حوزه‌های صنعت،جهاد کشاورزی،میراث فرهنگی و گردشگری، فنی و حرفه ایی را شامل می‌شود.

مدیر صندوق کار آفرینی امید خوزستان یادآور شد: همچنین درپی حادثه ساختمان متروپل نیز ۱۰۰ میلیارد ریال برای یکصد طرح کسب و کار آسیب دیده بودجه اختصاص داده شد که به واجدین شرایط اعطا شد.

وی گفت: در حوزه سفرهای رئیس جمهور شهید به خوزستان نیز ۴۸۴ فقره تسهیلات در بخش‌های اشتغال و تسهیلات ضروری به ارزش ۲۰۱ میلیون ریال به واجدین شرایط پرداخت شده است.

وی در خصوص انعقاد قرارداد و امضای تفاهم‌نامه‌ در زمینه طرحهای پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف و ورزش و جوانان طرح معرفی شده که متقاضیان در دولت سیزدهم از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

دیناروند اظهار کرد: همواره در عرصه کار و خدمت در کنار مردم هستیم و بی شک ثمره تمامی تلاش ها و برنامه‌های اقتصادی عوامل اجرایی صندوق کارآفرینی امید در قالب طرح های مختلف به سفره مردم باز خواهد گشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.