سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام رئیس رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار؛ تجلیل از طلایه‌داران حقیقت طلبی

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در پیامی‌به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در پیامی‌به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از اهالی رسانه و فعالان عرصه خبر است. این روز یادآور جهاد مخلصانه و مومنانه خبرنگاران حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، طلایه دار راهیان سرزمین آگاهی هستند. آنانی که در راه حقیقت و رسالت سترگ آگاهی بخشی گام برداشته اند و جان خویش را در این راه بر سر دست گرفته اند. شهادت بیش از ۱۶۵ خبرنگار در جریان جنگ غزه گواه این جانفشانی در راه خبر رسانی صحیح و شکستن هیمنه دروغ سازان رسانه‌ای استکبار و صهیونیسم است که هزاران سلام و صلوات بر ارواح آزاده آنها باد. خبرنگاران مومن و متعهد صداوسیما پیشران دوران تحول در رسانه ملی شده اند و پرچم دار موفق دو شعار اساسی هویت محوری و عدالت گستری محسوب می‌شوند. رحمت و رضوان الهی نصیب شهید خستگی ناپذیر عرصه خدمت، آیت الله رییسی عزیز باد که سال گذشته با حضوری گرم و صمیمی و به یاد ماندنی در جمع خبرنگاران رسانه ملی از این پویایی تجلیل کرد. خبرنگاران و خاصه همکاران عزیزم در رسانه ملی که ردای پرمسئولیت خبرنگاری بر تن کرده اند در ماه‌های اخیر بویژه روز‌های پرفشار کاری را گذرانده اند و حوادث مختلف و بدیعی را پشت سر گذاشته اند. همکاران خبرنگارم در رسانه ملی علاوه بر پوشش رخداد‌ها با محور قراردادن اسناد بالادستی در پی تحقق آنها بوده اند و در تلاشند در رخداد‌های مختلف همواره دست برتر را داشته باشند.

روز خبرنگار بر تمامی خبرنگاران حق‌طلب و حقیقت‌جو مبارک باد.

پیمان جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما

گفتنی است که پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما خود سال‌ها خبرنگار حوزه‌های مختلف سیاسی بوده و مسئولیت‌های مختلفی در عرصه‌های داخلی و خارجی در رسانه ملی برعهده داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۱۴:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
روز شما هم مبارک
منصور
۱۴:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
من پول رفتن تا قرچک هم ندارم / چه برسه به ژاپن