سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌و‌گو با وزیر خارجه سوریه؛

باقری: ایران اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را بازیچه اهداف نامشروع خود کند

سرپرست وزارت خارجه در گفتگوی تلفنی با فیصل مقداد درباره اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در شهادت اسماعیل هنیه رایزنی و تبادل نظر کرد.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گفتگوی تلفنی با فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه با وی، درباره اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس رایزنی و تبادل نظر نمود.

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی با اقدامات جنایتکارانه خود در یمن، تهران و بیروت، به تولیدکننده بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا بدل گشته و آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی با حمایت از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، موجب بی‌ثباتی در منطقه شده‌اند.

باقری با اشاره به تصمیم ایران برای اقدام مشروع و قاطع و بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت منطقه را بازیچه اهداف و منافع نامشروع باند تروریستی حاکم در تل‌آویو کند. 

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز در این گفتگوی تلفنی، اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم و بر حمایت همه‌جانبه و پایدار سوریه از جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
احسنت...