سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاران برای ساختن جامعه‌ای آباد و آزاد تلاش می‌کنند

استاندار کردستان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: در عصر انقلاب ارتباطات، این خبرنگاران و رسانه‌ها هستند که برای دانایی و آگاهی هرچه بیشتر مردم و ساختن جامعه‌ای آباد و آزاد تلاش می‌کنند.

در متن پیام اسماعیل زارعی کوشا  به مناسبت روز خبرنگار آمده است: 

«جان نباشد جز خبر در آزمون 
هرکه را افزون خبر جانش فزون 

خبر، نخستین پیش نویس تاریخ است و خبرنگاری ثبت و انتقال رویدادها؛ رویداد‌هایی تازه و با اهمیت در زندگی مردم که به سرنوشت انسان‌ها عقاید و منافع افراد و جوامع مرتبط است.

 خبرنگاران ضمن اطلاع رسانی رویداد‌ها و روند‌ها با دقت، ناظر دولت، نهادها، جامعه و همه فعالان حاضر در صحنه زندگی مردم هستند و آنها را قادر می‌سازند تا در مورد مسائل روز جامعه تصمیمات آگاهانه اتخاذ کنند.

در عصر انقلاب ارتباطات و اطلاعات همه تلاش‌ها معطوف به ارتقای کیفیت زندگی مردم است و این خبرنگاران و رسانه‌ها هستند که برای دانایی و آگاهی هرچه بیشتر مردم و ساختن جامعه‌ای آباد و آزاد تلاش می‌کنند.

با گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی عزیز و با یادآوری نقش خبرنگاران شهید در دوران دفاع مقدس و همه دوران‌های سخت انقلاب اسلامی و جنگ امروز غزه این مناسبت ارزشمند را به یکایک خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کردستان تبریک عرض کرده و از همه تلاش‌ها و اقدامات شما عزیزان برای رشد و توسعه استان کردستان سپاسگزاری می‌کنم.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.