سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه جامع بار در قم

طالبی گفت: با راه‌اندازی سامانه جامع بار در قم با همراهی پلیس راهور وضعیت تردد خودرو‌های سنگین در معابر شهری کنترل می‌شود.

قاسم طالبی،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی سامانه جامع بار خبر داد و اظهار کرد: با هم اندیشی پلیس راهور و در راستای هماهنگی و ساماندهی خودرو‌های باری نیمه سنگین و سنگین در سطح معابر و تعیین محدوده تردد آنها، سامانه جامع بار در سال گذشته راه اندازی شد.

وی افزود: واحد گشت و بازرسی واحد بار با حضور پلیس راهور در معابر شهری به منظور کنترل و نظارت بر تردد خودرو‌های باری سنگین و نیمه سنگین و شناسایی خودور‌های فاقد مجوز راه اندازی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: آگاه سازی رانندگان و مالکین خودرو‌های مذکور برای اخذ مجوز گشت و بازرسی واحد بار و انجام این فرایند با همکاری پلیس راهور از دیگر اقدامات است.

طالبی با اشاره به حوزه مدیریت حمل و نقل تصریح کرد: ۴۸۵۰ دستگاه تاکسی از سال ۹۵ تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و در سال گذشته ۶۸۰ پروانه اشتغال صادر و بیش از ۳۷۰۰ فقره تمدید شده است.

وی از صدور ۷۲۹ پروانه فعالیت در سال گذشته خبر داد و گفت: بالغ بر ۳۵۰۰ پروانه فعالیت در سال گذشته تمدید شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ به منظور پیشبرد اهداف سازمان، بهره برداری از خودرو‌های برقی طی قرارداد با شرکت عمران معصومیه منعقد شده و در حال حاضر خودرو‌های فوق در پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر در حال فعالیت است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.