سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به‌دنبال تامین داروهای خاص در داروخانه هلال احمر هستیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکاتبات لازم برای تکمیل سبد داروهای خاص در داروخانه هلال احمر یاسوج انجام شد.

 کاظم فلاحی‌دوست گفت: داروخانه هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری‌های انجام شده مصوب و ۱۹ مردادماه راه‌اندازی شد، ولی هنوز همه دارو‌های خاص را ندارد و البته به علوم پزشکی درخواست داده‌ایم که این دارو‌ها در اختیار داروخانه قرار دهد، ولی هنوز منتج به نتیجه نشده است.
 
وی با بیان اینکه دارو‌های عمومی وجود دارد، پزشک‌ها تا هفته آینده مستقر و درمانگاه راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۸ میلیارد تومان و سال ۱۴۰۲ نیز ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بیماران صعب العلاج پرداخت شد.
 
فلاحی‌دوست همچنین از صدور مجوز راه‌اندازی ۵ شعبه مستقل هلال احمر در استان در دو سال اخیر خبر داد و افزود: شعبه‌های لنده، مارگون، دفتر نمایندگی سرفاریاب، دیشموک و سومین دفتر نمایندگی پاتاوه از جمله این مجوز‌ها بوده است.
 
وی بیان کرد: این دفاتر به‌عنوان یک شعبه مستقل کلیه امورات مربوط به هلال‌احمر را انجام می‌دهند، الگو و مسئول مستقل دارند و باید ۸ نفر نیروی کار داشته باشند که جذب آنها باید با شرایط استخدامی در زمان مقتضی انجام بگیرد، ۱۶ نفر نجاتگر به‌عنوان کشیک امدادی در هر یک از این شعبه‌ها مستقر می‌شوند که با توجه به تعداد روز کشیک بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند.
 
فلاحی‌دوست با اشاره به اینکه ۲۷۶ نجاتگر به نجاتگران استان اضافه شده و بیش از یک هزار نفر نیروی امدادگر داریم، ادامه داد: با توجه به افزایش شعب نیز حدود ۶۰ نفر نیروی نجاتگر در دفتر نمایندگی مستقر هستند و همین طور هر کدام از این شعب به حدود ۴۰۰ نفر آموزش همگانی داده‌اند که در زمان فراخوان‌های عمومی کمک‌کار هلال‌احمر خواهند بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.