سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت مودیان مالیاتی در تامین اعتبار ۷۳ پروژه ملی آذربایجان شرقی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای طرح نشان دار کردن مالیات ۷۳ پروژه ملی و استانی در حال اجرا با انتخاب مودیان مالیاتی تامین اعتبار شد.

 اورج زاده اظهار کرد: طرح نشان دار کردن مالیات در مفهوم کلان خود امکان تخصیص مالیات‌های پرداختی به پروژه‌های ملی و استانی توسط مودیان و تکمیل این پروژه‌ها را فراهم آورده است و به یکی از مطالبات جدی مودیان در مورد اعلام محل هزینه کرد و مصرف درآمد‌های مالیاتی به شکل موثر و عملیاتی پاسخ می‌دهد.

وی افزود: از آغاز اجرای این طرح در استان تا پایان مهلت تسلیم اظهارنامه تعداد ۱۴۷ هزار و ۸۱۲ مودی در قالب فرم تبصره ماده ۱۰۰ نسبت به توافق مالیاتی اقدام و ۸۷ هزار و ۸۳۸ مودی در طرح فوق مشارکت کردند.

اورج زاده گفت: برای تامین اعتبار ۷۳ پروژه ملی در سطح استان حدود پنج میلیون و ۶۲۱ هزار میلیارد اعتبار نیاز بود که چهار میلیون و ۴۵۷ میلیارد تامین اعتبار شد و بقیه اعتبار نیز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین بودجه و تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها در راستای مردمی کردن اقتصاد روز چهارشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۳ به صورت رسمی رونمایی شد و بنا بر اعلام سیاستگذاران و مسئولان اقتصادی و همچنین کارشناسان حوزه مالیات طرح مزبور برای مودیان انگیزه بخش بوده و باعث می‌شود آنها احساس کنند که می‌توانند در مسیر خدمات دولت و اولویت‌های پروژه‌های ملی و استانی نقش آفرینی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.