سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیبرمن: انتظار کشیدن ما برای حمله ایران یک دستاورد برای تهران است

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به انتظار صهیونیست‌ها برای عملیات انتقام جویانه ایران، آن را به خودی خود دستاوردی برای ایران و محور مقاومت دانست.

 خبرگزاری فلسطینی «سما» گزارش داد، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به انتظاری که صهیونیست‌ها برای پاسخ انتقامجویانه ایران می‌کشند، گفت: آنها در طول روز از «اوج تنش و ضرورت هوشیاری» سخن می‌گویند.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی افزود: این وضعیت در عمل دستاوردی برای ایرانی‌ها، حزب الله لبنان و بقیه (به زعم لیبرمن) محور شر (محور مقاومت) است.

در همین پیوند، مقامات محلی صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی هم با اشاره به ضربات مهلک حزب الله لبنان اعلام کردند: جنگ ادامه دارد و بدبختی این است که صدای انفجار‌ها و صدای آژیر بخشی از زندگی ما شده است. امیدواریم که کاری انجام شود تا شهرک نشینان به منازل خود در شمال (فلسطین اشغالی) برگردند.

 اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد. رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور اسماعیل هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در بر گرفته است و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند. بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پرواز‌ها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.