سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۷۶ قرارداد تسهیلات مسکن روستایی در ماهنشان منعقد شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: امسال بیش از یک هزار و ۷۳۴ متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ماهنشان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون قرارداد ۸۷۶ نفر معادل ۵۱ درصد متقاضیان منعقد شده است.

رضا خواجه‌ای گفت: هم اکنون در شهر ماهنشان ۴۰ واحد مسکن شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد انجمن خیران و در مجموع ۶۰ واحد در حال احداث است.

وی اضافه کرد: همچنین در شهر دندی، زمین مورد نیاز برای اجرای ۴۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به برخی از اقدامات و اولویت های این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: اجرای طرح بافت با ارزش روستای قوزلو و روستاهایی که تاکنون از اعتبارات اجرای طرح هادی بهره مند نشده اند و آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی از برخی طرح های اولویت دار و مهم این شهرستان در سال جاری است.

این مسوول ادامه داد: همچنین آسفالت ریزی ۲۲ روستای شهرستان به مساحت حدود ۶۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تاکنون آسفالت ریزی پنج روستا به اتمام رسیده و مابقی در دست اقدام است، گفت: آسفالت ریزی روستاهایی همچون باغچه، کردی، اورجک، قلعه ارزه خوران، ساغرچی، کوسج سفلی، ینگجه انگوران و شیخلر درحال انجام است که تاکنون از آسفالت بی بهره بودند و برخی از آنها راه دسترسی نامناسبی داشتند و این طرح ها از اقدامات امیدبخش بنیاد مسکن در شهرستان ماهنشان است.

خواجه‌ای خاطر نشان کرد: همچنین اجرای طرح هادی ۲۳ روستا با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال برنامه ریزی شده که تاکنون ۱۸ روستا به اتمام رسیده و پنج روستا نیز در دست اجراست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.