سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد میزبان جام آدینه در صبح آدینه

اولین تورنمنت تنیس در دوره ریاست جدید هیئت خراسان رضوی برگزار می‌شود.

تورنمنت تنیس نخستین مسابقات هیئت‌تنیس پس از ریاست جدید به شمار می‌رود که قرار است به میزبانی زمین تنیس مجموعه ورزشی سجاد مشهد برگزار شود.

چندی پیش بود که جواد باقری در انتخابات هیئت‌تنیس استان به‌عنوان رئیس جدید این هیئت منصوب شد و حالا این نخستین مسابقاتی است که قرار است در هیئت او برگزار شود.

باقری که سال‌ها پیش تجربه ریاست بر هیئت تنیس استان را داشت و در دوران حضورش بر این مسند تنیس استان خراسان‌رضوی شاهد اتفاقات خوبی بود، حالا بار دیگر عزمش را جزم کرده است تا تنیس استان را به روز‌های خوبش برساند.

مهدی حمایتکار، یکی از نامزد‌های ریاست هیئت‌تنیس که در مجمع انصراف داد، حالا سمت دبیری باقری را به عهده گرفته است و درباره این مسابقات به شهرآراوزشی می‌گوید که این مسابقات قرار است در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی آزاد برگزار شود. او امیدوار است دست‌کم صد تنیسور مشهدی در این تورنمنت که جایزه آزاد دارد، شرکت کنند.

برگزاری این مسابقات و میزان استقبال اهالی تنیس از آن می‌تواند مسیر پیش روی هیئت تنیس استان را مشخص کند. گفته می‌شود اختلافات داخلی در تنیس استان وجود دارد و گروهی هنوز نتوانسته‌اند با روی‌کارآمدن باقری به‌عنوان رئیس جدید هیئت کنار بیایند.

باید دید در صبح آدینه اهالی تنیس به تماشای تنیس «جام آدینه» خواهند رفت و کدورت‌ها را کنار می‌گذارند یا خیر.

برچسب ها: تورنمنت ، هیات تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.