سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تل آویو: یکی از فرماندهان حماس را ترور کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد فرمانده گردان شیخ رضوان را در شمال غزه هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی طی یک ماه اخیر به طور گسترده مدارس غزه که اکنون به پناهگاهی برای غیرنظامیان فلسطینی تبدیل شده است را هدف قرار داده و ویران می‌کند. تل آویو طی این حملات غیرنظامیان را به خاک و خون کشیده و آمار تلفات انسانی در غزه را به طور چشمگیری افزایش داده است. 

بر این اساس، ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادات بین المللی درباره بمباران مراکز غیرنظامی به ویژه مدارس، این بار مدعی ترور یکی از فرماندهان حماس در حملات به این مناطق شد. 

این رژیم در بیانیه مدعی شد است درپی حمله روز گذشته به ۲ مدرسه در شمال غزه که دستکم ۳۰ غیرنظامی در آن کشته شدند موفق به ترور جابر عزیز، از فرماندهان منطقه‌ای حماس شده است. 

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: جابر عزیز فرمانده گردان شیخ رضوان به همراه شماری دیگر از رزمندگان حماس در بمباران مدارس در شمال غزه کشته شد. 

تل آویو مدعی است این فرمانده نقشی بسیار مهم در برنامه ریزی برای حمله هفتم اکتبر داشته و خود شخصا در این حمله به سرزمین‌های اشغالی دست داشته است. 

تاکنون مقامات حماس به ادعای رژیم صهیونیستی در این زمینه واکنش نشان نداده اند. با این حال، پیش از این نیز مقامات صهیونیست به دروغ حملات به مناطق پرجمعیت در غزه را با هدف قرار دادن فرماندهان حماس توجیه می‌کردند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.