سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام صهیونیست:

۵ روز است در انتظار بمباران از سوی ایران هستیم

رهبر مخالفان نتانیاهو از وی به دلیل ناتوانی در جلوگیری از حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی انتقاد کرد.

وعده ایران برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران باعث ایجاد رعب و وحشت در سرزمین‌های اشغالی شده است به طوری که مقامات تل آویو در حال تشدید شرایط امنیتی و تلاش برای ایجاد آمادگی در مقابل این حمله هستند. 

به گزارش الجزیره، یائیر لاپید، رهبر مخالفان کابینه نتانیاهو از ناتوانی وی در جلوگیری از حمله انتقامی ایران به شدت انتقاد کرده و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به نداشتن قدرت بازدارندگی در برابر تهران متهم کرد. 

لاپید در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: آیا ما طی روز‌های اخیر شاهد استاندار‌های جدیدی از سوی دولت نتانیاهو هستیم؟ آیا این مسئله قابل قبول است که ۵ روز است تمامی کشور یکجا نشسته و در انتظار بمباران از سوی ایران باشیم؟

این مقام صهیونیست در ادامه تاکید کرد: تمامی این مشکلات به این دلیل است که هیچ قدرت بازدارندگی وجود ندارد و در حقیقت ما اکنون دولتی بر سر کار نداریم!

یائیر لاپید از رهبران اصلی مخالف دولت نتانیاهو بوده و بار‌ها از کابینه جنگی وی به دلیل ناتوانی در اداره جنگ غزه و آزادی اسرای صهیونیست از بند حماس انتقاد کرده است. وی حضور فعالی در اعتراضات خیابانی علیه کابینه نتانیاهو دارد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.