سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیاده روی اربعین:

استقرار درمانگاه هلال احمر همدان در کشور عراق

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان همدان از استقرار درمانگاه هلال احمر در ایام اربعین در کشور عراق خبر داد.

علی سنجربیگی گفت: از سوی جمعیت هلال احمر استان گروه‌هایی برای ارائه خدمات امداد و نجات زائران حسینی در کشور عراق اعزام شده‌اند که شامل ۵ دستگاه آمبولانس به همراه سه امدادگر، ۵ دستگاه کامیون برای تأمین اقلام امدادی دارو و درمان و استقرار درمانگاه سطح یک و تأمین ۲۵ نفر کادر درمان در این درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی در کشور عراق است.

او از استقرار ۲۲ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده‌ای در استان در ایام اربعین خبر داد و گفت: این پایگاه‌های امداد و نجات در مسیر رفت و برگشت زائران فعال هستند و امداد و نجات حوادث جاده‌ای را پوشش خواهند داد. 

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: یک تیم واکنش سریع در مرکز استان به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران اربعین خواهد بود و تیم امداد و نجات هوایی نیز با یک فروند هلی کوپتر در طول ایام اربعین خدمات رسانی خواهد کرد. 
علی سنجربیگی گفت: اسکان اضطراری زائرین در تمامی پایگاه‌های امداد و نجات انجام خواهد گرفت و ظرفیت اسکان در برخی پایگاه‌ها به بیش از ۳۰۰ نفر نیز می‌رسد، اما این پایگاه‌ها صرفا اسکان زائران را انجام می‌دهند سایر خدمات همچون ارائه غذا توسط موکب‌های مردمی انجام خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.