رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برپایی موکب اربعین حسینی از سوی این دانشگاه خبر داد.

صادق خزل پور گفت: دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی به منظور رسالت اجتماعی، فرهنگی و مذهبی خود اقدام به برپایی موکب در مسیر بازگشت از عتبات عالیات کرده و ظرفیت دانشگاه برای خدمات رسانی شایسته به زائرین اربعین حسینی در این موکب بسیج شده است.

او افزود: در این موکب، بیش از ۵۰ نفر از استادان، کارکنان و پرسنل دانشگاه به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته و خالصانه، داوطلبانه و از روی عشق و علاقه به سیدالشهدا (ع) و اصحاب باوفای ایشان در خدمت زائرین اربعین حسینی هستند.

خزل پور با اشاره به اینکه این موکب و ایستگاه صلواتی در محوطه اصلی دانشگاه راه اندازی شده است، تصریح کرد: در اولین روز برپایی موکب این دانشگاه بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم نهار و شام توسط این موکب طبخ و بین زائرین توزیع شده است.

او با بیان اینکه ایستگاه پذیرایی آب، چای و شربت برای پذیرایی از زائران حسینی نیز در این ایستگاه دایر شده، خاطر نشان کرد:علاوه بر این موکب دانشگاه سیدجمال فضای مناسبی را برای استراحت و اسکان زائران نیز در محور برگشت پیش بینی کرده است.

خزل پور افزود:همچنین زائران اربعین در این موکب برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز شامل نمازجماعت، مداحی، دعای ندبه و زیارت عاشورا نیز در حال برگزاری است که زائران از این برنامه هم بهره‌مند هستند. 

او گفت: ایستگاه صلواتی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی یک تا دو روز بعد از اربعین به منظور ارائه خدمات به زائران در حال بازگشت از عتبات عالیات فعال خواهد بود.

برچسب ها: اربعین ، موکب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار