سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستانی‌ها ۲۰ هزار کاشی صحن حضرت زینب (س) را به نام خودثبت کردند

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گلستان گفت: مردم استان گلستان از آغاز اجرای طرح پویش کاشی حرم تا کنون بیش از ۲۰ هزار کاشی به صحن مبارک حضرت زینب (س) هدیه کردند.

صفر معراجی گفت: در چهار ماه نخست امسال مردم استان گلستان مبلغ ۵۵ میلیارد ریال برای ساخت و ساز و توسعه حرم ائمه در عراق نذورات خود را به ستاد عتبات عالیات استان اهدا کردند.

وی افزود: اکنون ستاد عتبات عالیات در شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در حال ساخت حرم ائمه اطهار (ع) است.

مسؤول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گلستان از اجرای طرح پویش کاشی حرم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با هدیه یک یا چند کاشی به نیت خود، خانواده و اموات در ساخت صحن مبارک حضرت زینب (س) در کربلا معلی مشارکت کنند.

وی یادآور شد: افرادی که در طرح پویش کاشی حرم مشارکت می‌کنند نام آنها بر پشت کاشی نوشته خواهد شد و در صحن حضرت زینب (س) نصب می‌شود.

معراجی اظهار کرد: خیران و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش با شماره ۳۲۲۶۲۲۶۰ تماس حاصل کنند و از چگونگی انجام این کار مطلع شوند.

وی با بیان اینکه مبلغ هر کاشی ۲۰۰ هزار تومان است، یادآور شد: مردم استان گلستان از آغاز اجرای طرح پویش کاشی حرم تا کنون بیش از ۲۰ هزار کاشی به صحن مبارک حضرت زینب (س) هدیه کردند.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.