سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت آزاده فلسطینی بر اثر جراحات شکنجه

بانوی ۵۰ ساله فلسطینی که چهار ماه پیش توسط رژیم صهیونیستی بازداشت و پاهایش قطع شده بود، صبح امروز به شهادت رسید.

بیمارستان ابن سینا در جنین صبح امروز دوشنبه از شهادت وفا نایف زهدی جرار، آزاده ۵۰ ساله فلسطینی بر اثر جراحات شدید حین دستگیری حدود دو ماه پیش توسط نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی از منزلش خبر داد.

براساس گزارش القدس العربی، نیرو‌های اشغالگر جرار را در ۲۱ ماه مه در جریان تجاوزات خود به جنین و اردوگاه آن از منزلش دستگیر کرده بودند و بعداً جرار را به بیمارستان العفوله منتقل کردند و برای مدت چهار ماه برای او حکم بازداشت اداری صادر کردند.

خبرگزاری فلسطینی «وفا» اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر چند روز پس از دستگیری، جرار را به دلیل وخیم بودن وضعیت جسمانی وی آزاد کردند، زیرا جراحات وی منجر به قطع پا‌هایش از بالای زانو شده بود.

شایان ذکر است شهیده جرار همسر زندانی عبدالجبار جرار (۵۸ ساله) است که در بازداشت رژیم صهیونیستی به سر می‌برد.  فرزندان جرار به سوگ مادر شهیده‌شان نشستند و فرزندش حذیفه در پستی در فیسبوک خود خبر شهادت مادر آزاده‌اش را نوشت.

او در این خصوص اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر این شهیده والامقام از ساعت ۱۱ از بیمارستان دولتی جنین به سمت مسجد جامع جنین آغاز و در قبرستان غرب شهر به خاک سپرده می‌شود.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
بیماری زمینه ای داشته