سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی افزایش نرخ نان؛

بازرسی از واحد های خبازی کردستان تشدید شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: با توجه به افزایش نرخ نان، گشت مشترک سیار با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه نانوایان و قاضی تعزیرات تشکیل شده و به صورت روزانه از نانوایی‌ها بازرسی صورت می گیرد.

حسین رحیمیان گفت: ازرسی و نظارت مداوم از واحد‌های نانوایی در دستور کار قرار گرفته تا از افزایش تخلفات و کاهش کیفیت نان جلوگیری شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: گشت‌های سیار در صورتی که تخلف واحد صنفی نانوایی را محرز کند در محل پرونده را تشکیل و رأی صادر و همان جا پرونده مختومه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۳۸۳ پرونده برای نانوایی‌های متخلف در استان تشکیل شده است، افزود: عمده پرونده‌ها مربوط به کم فروشی، گران فروشی، فروش آزاد آرد و عدم رعایت مسائل بهداشتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: با احراز اتهام‌های انتسابی به خبازان، ۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال جزای نقدی برای آنان صادر شده است.

رحیمیان خاطر نشان کرد: در حوزه عدم رعایت موارد بهداشتی و یا استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز، ۴۵ پرونده برای خبازی‌های متخلف تشکیل شد که منجر به صدور ۵۹۷ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.