مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان از آغاز اجرای طرح نظارتی اربعین از ۱۵ مرداد خبر داد و گفت: این طرح تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

 حسین رحیمیان صبح امروز در در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج اظهار کرد: در ایام اربعین رییس شعب تعزرات حکومتی در مرز باشماق مریوان مستقر خواهند بود و در صورت  هرگونه شکایت از سوی هموطنان در همان زمان به عمده پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان به آمار تشکیل پرونده های تخلفاتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه هزار و ۸۵۳ پرونده تخلفاتی در حوزه کالا و خدمات، هزار و ۲۴۱ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۲ پرونده در حوزه بهداشت و درمان تشکیل شده است.

وی میزان محکومیت مجموع پرونده‌های ذکر شده را یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن و اجاره بها نیز ابلاغ شده است، گفت: راه و شهرسازی متولی اجرای این قانون است و تعیین سقف اجاره بها و ساماندهی سکو‌های مجازی برای مدیریت بازار مسکن، از محور‌های این قانون است.

رحیمیان اضافه کرد: در استان هیچ اقدامی از سوی دستگاه‌های متولی صورت نگرفته و باید اجرای این قانون در استان آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.