سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور شهید افتتاح می‌شوند

استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به ایلام با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شوند ، گفت: اربعین حسینی محور توسعه استان ایلام است.

حسن بهرام نیا روز دوشنبه در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی مهران با حضور وزیر کشور اظهار کرد: طی ۲ هفته اخیر، پروژه‌هایی از مصوبات سفر شهید رئیسی به ایلام، با ارزش بیش از پنج هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

وی فزود: طی ۲ هفته اخیر، استخر دانش آموزی ایلام با ۵۳۰ میلیارد ریال، مدرسه هوشمند و سبز ایوان با ۳۵۰ میلیارد ریال و سالن بین‌المللی فرودگاه ایلام با یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح و استخر مهران با۳۲۰ میلیارد ریال، تصفیه خانه آب آشامیدنی شهر ایوان با یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال و درمانگاه تامین اجتماعی مهران با ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام تصریح کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی، پروژه آبرسانی و تصفیه‌خانه شهرستان ملکشاهی و کارخانه کاغذ سنگی شباب نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

بهرام‌نیا با اشاره به زیر پوشش قرار گرفتن پنج هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان از محل سامانه گرمسیری، خاطرنشان کرد: تونل کبیرکوه یکی از طولانی‌ترین تونل‌های کشور است که در اربعین امسال به صورت اضطراری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

استاندار ایلام اربعین را محور توسعه و حرکت رو به جلوی استان ایلام برشمرد و خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، زیرساخت‌ها برای حضور مردم برای تشرف به عتبات عالیات از مرز مهران فراهم شده و بیش از ۹۰ درصد این زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم محقق شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.