سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شرکت هواپیمایی خبر داد؛

آغاز عرضه تدریجی ۴۰ هزار صندلی پرواز برای اربعین از بعدازظهر امروز

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عرضه ۴۰ هزار بلیت برای پرواز‌های اربعین از بعدازظهر امروز به صورت پلکانی و تدریجی آغاز می‌شود.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از عرضه پیش فروش بلیت پرواز‌های اربعین برای بازه زمانی ۲۴مرداد تا ۹ شهریورماه خبر داد و گفت: ۴۰ هزار صندلی پرواز برای این ایام در نظر گرفته شده و تمامی پرواز‌ها از طریق هواپیمای پهن پیکر ایرباس ۳۰۰ با نرخ مصوب انجام می‌شود‌.

وی ادامه داد: عرضه فروش بلیت از بعدظهر امروز در سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آدرس https://www.iranair.com انجام می‌شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تمامی بلیت‌های اربعین با نرخ مصوب انجام می‌شود و برای بازه زمانی که تراکم مسافر کمتر خواهد بود از جمله سه یا ۴ روز پیش از اربعین در مسیر نجف به تهران و یا چند روز پس از اربعین در مسیر تهران به نجف بلیت با قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد، گفت: فروش بلیت پرواز‌های اربعین ایران ایر تنها به صورت اینترنتی خواهد بود و به هیچ عنوان فروش بلیت گروهی نخواهیم داشت.

سخنگوی ایران ایر گفت: فروش بلیت پرواز‌های اربعین امسال به هیچ عنوان حضوری نخواهد بود و مسافران تنها از طریق اینترنت می‌توانند بلیت خریداری کنند.

وی افزود: با صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر عرضه بلیت‌های اربعین، زائران حسینی برای خرید بلیت پرواز‌های "هما" به مقصد فرودگاه نجف می‌بایست به سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: عرضه بلیت پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه نجف برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۹ شهربورماه امسال از عصر ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

وی ادامه داد: بلیت این پرواز‌ها صرفا در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می‌شود. نرخ بلیت یکسره از تهران به نجف ۵ میلیون تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.

قربانعلی به خریداران بلیت توصیه کرد که در زمان خرید بلیت اطلاعات درخواستی را طبق مشخصات مندرج در گذرنامه مسافران وارد کنند و کارت بانکی را نیز آماده داشته باشند تا بلافاصله مراحل خرید را طی نموده و بلیت‌های خود را دریافت کنند.

وی درباره زمان‌های عرضه بلیت در سایت ایران ایر گفت: سعی خواهیم کرد در جهت دسترسی بهتر متقاضیان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف انجام شود و از هموطنان تقاضا می‌کنیم برای خرید بلیت پرواز‌های اربعین به دفاتر فروش هما در سراسر کشور مراجعه حضوری نداشته باشند.

سخنگوی ایران ایر خاطرنشان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  فروشی تحت عنوان بلیت چارتر ندارد و خریداران مراقب سوءاستفاده کنندگان در این زمینه باشند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.