دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: از امروز ۶ شرکت هواپیمایی پیش فروش بلیت پرواز‌های اربعین را آغاز و اسامی سایت‌های مجاز خود را برای خرید بلیت اعلام کردند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه از امروز چند شرکت هواپیمایی دیگر به پیش فروش بلیت پروازهای اربعین  اضافه شدند گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت پلکانی بوده و هیچ یک از شرکت های هواپیمایی حق ندارد خارج از نرخ های مصوب اعلام شده اقدام به پیش فروش بلیت پروازهای اربعین کند.

وی ادامه داد: از روز گذشته ۱۳ مرداد ماه که پیش فروش بلیت پروازهای اربعین آغاز شده دو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و زاگرس پیش فروش های خود را آغاز کردند و از امروز سایر شرکت های هواپیمایی از جمله آسمان ، ماهان ،کیش و پارس با اعلام سایت رسمی فروش خود را آغاز می کنند.

او تاکید کرد: هیچ یک از شرکت های هواپیمایی و یا سایت های فروش آنلاین بلیت حق ندارد مبلغی را به عنوان پیش خرید از مسافران برای تهیه بلیت دریافت کند.

سامانی افزود: به مسافران اعلام می کنیم از هیچ یک از شرکت های غیر مجاز اقدام به خرید بلیت نکنند و تنها از سایت های معتبر اعلام شده اقدام به خرید کنند.

پیش فروش بلیت اربعین

خبرنگار: محبوبه کباری 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار